doğmamış bebeğime 1

2013-01-03 14:23:00

Sevgili bebeğim,

Varlığını ilk öğrendiğimde inanılmaz korkmuştum. ya bakmayı beceremezsem, ya iyi bir anne olamazsam diye...ben ne anlardım ki! yaşıma bakma sen..ne öğrencilerle ilgilendim hayatımda..hiç birinde ya olmazsa diye düşünmedim..ama bu farklı..sen farklısın..korktuğum yanımsın belkide gizliden...

Canım bebeğim,

sessizken bile beni tek duyan...biliyormusun bende seni tek duyan kişiyim...seni öyle hissediyorum ki her seferinde yüreğim heyecandan yerinden fırlayacak gibi oluyor. anne diyeceksin bana..Anne...bu bile beni heyecanlandırıyor...seni şimdiden çok seviyorum..

Güzel kızım,

bu sana ilk mektubum..şimdiden nasıl biri olmanı dilediğimi söyleyebilirim. benim gibi güçlü, yılmayan....sonraaa...şirin...azimli...Allahın izniyle sağlıklı ve akıllı bir kız olursun diye dua ediyorum..,

Canım bebeğim,

varlığını hissettikçe ruhum dinleniyor. seninle her şey şiir olacak.ıssız kayalıklarda kendiliğinden ışıldayan su gibisin şimdi.  Ama en hakiki mutluluğu kollarımın arasına alınca tadıcam sanırım. minik ellerini tutunca...işte sen benim ocak ayında baharım olacaksın. gece yağmurları nasıl dinlendirir ya bedeni öyle dinlenicem seninle..yanımda bile hasretinle yanıp yanıp kavrulucam..

canım bebeğim,

babanı çok seveceksin...o çok iyi biri..hatta büyüyünce babamla evlenicem bile diceksin o minicik aklınla yeri gelecek..bunları şimdiden görebiliyorum..tıpkı Eren' in bana büyüyünce seninle evlenicem demesi gibi...ama benim hissettiğim o sıcaklığı sende hissedeceksin babanda....

Biricik bebeğim,

beni duyduğunu söylüyorlar. bazen ellerimle ritmik hareketler yapıyorsun..içim içime sığmıyor o vakit. peki seni çok sevdiğimizi ve hasretle beklediğimizi de duyuyor musun?

 

 

 

0
0
0
Yorum Yaz